وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبدللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است
سرخط خبرها

رئیس دفتر روحانی: استقلال و نفی سلطه بیگانگان، میثاق ملی ایرانیان است

  • کد خبر: ۳۹۴۲۰
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
رئیس دفتر روحانی: استقلال و نفی سلطه بیگانگان، میثاق ملی ایرانیان است
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به فرارسیدن سالگرد کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در کشور تصریح کرد: با وجود گذشت سال‌ها، ملت ایران جملگی بر همان پیمان استوارند و استقلال و نفی سلطه بیگانگان، میثاق ملی همه ماست.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
 
«شصت و هفت سال پیش در چنین روزی، آمریکایی‌ها با مشارکت در کودتایی ننگین، دولت منتخب مردم ایران را ساقط کردند. کودتای بیست و هشت مرداد، نه اولین مداخله آمریکا در امور داخلی کشور‌های دیگر بود و نه آخرین آن، با این حال این رویداد در ذهن مردم ایران، نماد شرارت آمریکا و مداخلات غیرمسئولانه این کشور به حساب می‌آید. ایرانیان غیرتمند البته بیست و پنج سال پس از آن روز سیاه، انقلابی را سامان دادند که راه را بر هرگونه مداخله خارجی در امورات کشور و مقدرات مردم بست؛ با وجود گذشت سال‌ها، ملت ایران جملگی بر همان پیمان استوارند و استقلال و نفی سلطه بیگانگان، میثاق ملی همه ماست. این واقعیتی است که زیاده‌خواهان دیر یا زود مجبور می‌شوند آن را بپذیرند.»

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->